NajsBajs

just ja de fanns ju en blogg som tillhörde mej också.
Dagen börja bra sen blev allt skit nu hatar jag skolan mer än va jag gjorde i 6:an ååh.. men ja snart e de jul lov längntar.Ikväll ska jag till gottby och träffa linus:) va ett tag sen man va dit så. och imorrn får jag äntligen fara och klippa mitt hår, de ser helt seriäst för äckligt ut så de ska bli riktigt gött å fixa upp de. hum.. men jag vet int va jag ska göra med mitt hår sen. ska färga de men jag jag färga de mörkbrunt igen elr ska jag färga de i en ljusare brun och isf viken :S.
 och sen ett till litet problem ha nu fått in min underbara säng (kanske sagt de redan)iaf så nu vill jag mublera om allt annat. blir kanske tvungen att slänga ut skrivbordet. men nej de vill int mamma. så får tänka ut en plan. annars åker de ut ändå. men jag vill ändå ha ett skriv bord:P


blö snart kommer snön längntar som 17 tills den förvinner igen och de blir sommarlov<3 woohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0